Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Ucpa
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="TexMurphy" data-source="post: 360651" data-attributes="member: 73781"><p>Ingen tvingar dig men om du skiter i åkningen med guiden/instruktören så måste jag säga att du är dum.</p><p></p><p>Visst det är "skit töntigt" att gå i skidskola... inget man kan säga till dom coola polarna där hemma...</p><p></p><p>Dumpa den coola attityden och inse att du får ut grymt mycke mer av åkningen och du utvecklas som f-n om du åker med instruktör/guid. Åka med jämnbra åkare som vill åka på exakt det sättet som du själv vill plus att du har någon som kan den åkningen grymt mycke bättre än du säjlv, oslagbart.</p><p></p><p>Antar att det är därför som det är så många över 30 och så få under 20 som åker med UCPA för någonstanns har man insett att det är inte töntigt med skidskola...</p><p></p><p>Tex</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="TexMurphy, post: 360651, member: 73781"] Ingen tvingar dig men om du skiter i åkningen med guiden/instruktören så måste jag säga att du är dum. Visst det är "skit töntigt" att gå i skidskola... inget man kan säga till dom coola polarna där hemma... Dumpa den coola attityden och inse att du får ut grymt mycke mer av åkningen och du utvecklas som f-n om du åker med instruktör/guid. Åka med jämnbra åkare som vill åka på exakt det sättet som du själv vill plus att du har någon som kan den åkningen grymt mycke bättre än du säjlv, oslagbart. Antar att det är därför som det är så många över 30 och så få under 20 som åker med UCPA för någonstanns har man insett att det är inte töntigt med skidskola... Tex [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Ucpa
Tillbaka
Topp