Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Ucpa
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Gnossen" data-source="post: 19976" data-attributes="member: 16367"><p>Har inte åkt till just Chamonix eftersom det inte går resor dit varje vecka, utan till Argentiere alldeles nära Cham. </p><p>Vad som är bra är att du får fantastiskt mycket för pengarna. Nu var det två år sedan jag åkte med dem så jag tror deras vandrarhem i A har renoverats eftersom det var på gång. Man bor i rum om 4-8 pers om man inte betalar extra för att få bo två och två. Två stora matsalar där man själv dukar av och på. Huset ligger cirka fem minuters promenad från kabinbanan till Lognan Grands-Montets. </p><p>Det dåliga har varit att själva boendet kanske inte har varit helt fräscht men om det nu är renoverat så....?! Att åka buss hela vägen kan ju vara segt också men då kan man ju hosta upp 2 papp till och flyga, om man nu tycker att det är värt det. I o f s är det sovbuss så man sover ju bort några timmar hyffsat bekvämt.</p><p></p><p>/Jocke</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Gnossen, post: 19976, member: 16367"] Har inte åkt till just Chamonix eftersom det inte går resor dit varje vecka, utan till Argentiere alldeles nära Cham. Vad som är bra är att du får fantastiskt mycket för pengarna. Nu var det två år sedan jag åkte med dem så jag tror deras vandrarhem i A har renoverats eftersom det var på gång. Man bor i rum om 4-8 pers om man inte betalar extra för att få bo två och två. Två stora matsalar där man själv dukar av och på. Huset ligger cirka fem minuters promenad från kabinbanan till Lognan Grands-Montets. Det dåliga har varit att själva boendet kanske inte har varit helt fräscht men om det nu är renoverat så....?! Att åka buss hela vägen kan ju vara segt också men då kan man ju hosta upp 2 papp till och flyga, om man nu tycker att det är värt det. I o f s är det sovbuss så man sover ju bort några timmar hyffsat bekvämt. /Jocke [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Ucpa
Tillbaka
Topp