Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Ucpa?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="BlueJens" data-source="post: 36364" data-attributes="member: 12950"><p>UCPA har mest fördelar, du betalar i princip allt på hemmaplan och jag tycker att deras resor är väldigt prisvärda. Vad man dock måste vara beredd på är att du får vad du betalar för. Boendet kan väl enklast beskrivas som vandrarhems boende och maten är fransk husmanskost, men du kan vara lugn för att du blir mätt. Min erfarenhet säger också att de flesta är nöjda med skidåkningen, oavsett om man knappt sett ett par skidor innan eller åker i offpist grupperna - det är framförallt skidåkningen i grupp som gör att jag åker med UCPA. Det enda som jag egentligen tycker brister är utrustningen, den har ofta ett par år på nacken och det kan vara väl värt att ta med sig egna eller hyra skidor i en sportbutik på orten.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="BlueJens, post: 36364, member: 12950"] UCPA har mest fördelar, du betalar i princip allt på hemmaplan och jag tycker att deras resor är väldigt prisvärda. Vad man dock måste vara beredd på är att du får vad du betalar för. Boendet kan väl enklast beskrivas som vandrarhems boende och maten är fransk husmanskost, men du kan vara lugn för att du blir mätt. Min erfarenhet säger också att de flesta är nöjda med skidåkningen, oavsett om man knappt sett ett par skidor innan eller åker i offpist grupperna - det är framförallt skidåkningen i grupp som gör att jag åker med UCPA. Det enda som jag egentligen tycker brister är utrustningen, den har ofta ett par år på nacken och det kan vara väl värt att ta med sig egna eller hyra skidor i en sportbutik på orten. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Ucpa?
Tillbaka
Topp