Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Ucpa?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Smaskens" data-source="post: 36376"><p>UCPA styrka ligger i Guiden. Jag var i ValThorens förra året och hade aldrig funnit alla finurliga off-pist ställen utan guide. Brollan åkte dock även med dom till Vald`Isere och då var det inte riktigt lika bra guidning. </p><p>utrustningen kan vara ganska sunkiga men jag hade mina egna skidor med mig. </p><p>Boendet i ValThorens var rätt så dåligt men som vi åkte så sov man mest i rummet. Maten var juste. Två varma mål mat om dagen är mer än vad jag äter annars. </p><p>För att vara storköksmat så var det jäkligt gott. </p><p>Jag tyckte att man fick bra valuta för pengarna men är man ett</p><p>par eller en grupp som vill ha högre standard på rum osv så bör man ta något annat. Man skall komma ihåg att UCPA är ungefär</p><p>som svenska friluftsfrämjandet och är en icke vinstdrivande organisation. Det svenska UCPA är dock inte samma. De ordnar </p><p>med bussresorna som jag tror de kör med marginal.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Smaskens, post: 36376"] UCPA styrka ligger i Guiden. Jag var i ValThorens förra året och hade aldrig funnit alla finurliga off-pist ställen utan guide. Brollan åkte dock även med dom till Vald`Isere och då var det inte riktigt lika bra guidning. utrustningen kan vara ganska sunkiga men jag hade mina egna skidor med mig. Boendet i ValThorens var rätt så dåligt men som vi åkte så sov man mest i rummet. Maten var juste. Två varma mål mat om dagen är mer än vad jag äter annars. För att vara storköksmat så var det jäkligt gott. Jag tyckte att man fick bra valuta för pengarna men är man ett par eller en grupp som vill ha högre standard på rum osv så bör man ta något annat. Man skall komma ihåg att UCPA är ungefär som svenska friluftsfrämjandet och är en icke vinstdrivande organisation. Det svenska UCPA är dock inte samma. De ordnar med bussresorna som jag tror de kör med marginal. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Ucpa?
Tillbaka
Topp