Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
UF-företag behöver feedback!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="lgrstdt" data-source="post: 587487" data-attributes="member: 65936"><p>Ta bort era namn från logon. Bortsett från det är den riktigt nice. Synd att resten av hemsidan inte håller samma klass som logon.</p><p></p><p>Marginaljustera texten.</p><p></p><p>Byt typsnitt</p><p></p><p>Ta en funderare på hur er skriftliga svenska är.</p><p></p><p>Ändra bakgrund, det blir jobbigt att läsa texten, det är kass kontrast.</p><p></p><p>Det ser ut som hemsidan är gjord i tables. Finns kunskapen bör ni göra utan tables, det ser lite nybörjaraktigt ut med de turkosa strecken som är kors och tvärs. Har ni inte kunskapen får ni antingen skaffa den eller helt enkelt ha samma färg som linjerna som på bakgrunden.</p><p></p><p>Hur ni spenderar er tid är ointressant. Lägg istället fokus på att marknadsföra er produkt och visa med text (och bild?) att just era mössor är bäst.</p><p></p><p>Jag antar att mycket av det jag listade redan har skrivits i tråden, men jag orkade inte läsa igenom.</p><p></p><p>Lycka till!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="lgrstdt, post: 587487, member: 65936"] Ta bort era namn från logon. Bortsett från det är den riktigt nice. Synd att resten av hemsidan inte håller samma klass som logon. Marginaljustera texten. Byt typsnitt Ta en funderare på hur er skriftliga svenska är. Ändra bakgrund, det blir jobbigt att läsa texten, det är kass kontrast. Det ser ut som hemsidan är gjord i tables. Finns kunskapen bör ni göra utan tables, det ser lite nybörjaraktigt ut med de turkosa strecken som är kors och tvärs. Har ni inte kunskapen får ni antingen skaffa den eller helt enkelt ha samma färg som linjerna som på bakgrunden. Hur ni spenderar er tid är ointressant. Lägg istället fokus på att marknadsföra er produkt och visa med text (och bild?) att just era mössor är bäst. Jag antar att mycket av det jag listade redan har skrivits i tråden, men jag orkade inte läsa igenom. Lycka till! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
UF-företag behöver feedback!
Tillbaka
Topp