Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
UF-företag behöver feedback!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Berggrund" data-source="post: 587665" data-attributes="member: 31089"><p>Jag blev tyvärr inte särskilt impad av hemsidan. Jag förstår ju att den är under uppbyggnad men fortfarande är det några saker som jag kan påpeka.</p><p></p><p> * Det första och mest självklara är att jag inte sett en enda bild på en mössa. Och jag har verkligen letat. Inte ens grabben på första (och enda) bilden har en mössa på sig.</p><p></p><p> * För mycket text som dessutom är felstavad. Även om ni inte kan stava (jag känner igen mig), fixa folk som korrekturläser det ni skriver. Personligen läser jag nästan ingenting på internet som är längre än två rader däremot är det alltid kul att se på bilder.</p><p> Banta ner allt meningslöst pladder och skriv sånt som har nått slags innehåll.</p><p></p><p> * Tillhör också dem som inte gillar typsnittet ni använt, blir lite för mycket 90-tal.</p><p></p><p> * Priset tycker jag är helt ok. Alltför många säljer sina saker för billigt för att komma in i matchen, får nog ofta motsatt effekt. Men hemsidan måste lyfta sig om det skall matcha priserna.</p><p></p><p> * Samarbetspartners fliken var inte alls bra. Dit med ett banner, tror dem flesta vet vad en däckfirma sysslar med.</p><p></p><p> Hoppas ni lyckas bra med vad ni företar er!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Berggrund, post: 587665, member: 31089"] Jag blev tyvärr inte särskilt impad av hemsidan. Jag förstår ju att den är under uppbyggnad men fortfarande är det några saker som jag kan påpeka. * Det första och mest självklara är att jag inte sett en enda bild på en mössa. Och jag har verkligen letat. Inte ens grabben på första (och enda) bilden har en mössa på sig. * För mycket text som dessutom är felstavad. Även om ni inte kan stava (jag känner igen mig), fixa folk som korrekturläser det ni skriver. Personligen läser jag nästan ingenting på internet som är längre än två rader däremot är det alltid kul att se på bilder. Banta ner allt meningslöst pladder och skriv sånt som har nått slags innehåll. * Tillhör också dem som inte gillar typsnittet ni använt, blir lite för mycket 90-tal. * Priset tycker jag är helt ok. Alltför många säljer sina saker för billigt för att komma in i matchen, får nog ofta motsatt effekt. Men hemsidan måste lyfta sig om det skall matcha priserna. * Samarbetspartners fliken var inte alls bra. Dit med ett banner, tror dem flesta vet vad en däckfirma sysslar med. Hoppas ni lyckas bra med vad ni företar er! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
UF-företag behöver feedback!
Tillbaka
Topp