Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
UFO vs. Alpinestar - ryggskydd
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="FEN982" data-source="post: 20141" data-attributes="member: 13282"><p>Uräkta om jag inte svarar på din fråga men jag har ett tips om ett ryggskydd som jag köpte till den här säsongen. </p><p>Rukkas "Air system"( eller något liknande). Det bästa jag har använt hittils. Det har en lite annorlunda kostruktion med en mass rutor/celler som gör att det blir hyfsat ventilerat om man nu kan säga det om något ryggskydd. Busenkelt att tvätta, allt kan köras i maskin om man känner för det. Ett till plus är att det inte kostar så mycket, ca 700-800 spänn.</p><p>//Peter</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="FEN982, post: 20141, member: 13282"] Uräkta om jag inte svarar på din fråga men jag har ett tips om ett ryggskydd som jag köpte till den här säsongen. Rukkas "Air system"( eller något liknande). Det bästa jag har använt hittils. Det har en lite annorlunda kostruktion med en mass rutor/celler som gör att det blir hyfsat ventilerat om man nu kan säga det om något ryggskydd. Busenkelt att tvätta, allt kan köras i maskin om man känner för det. Ett till plus är att det inte kostar så mycket, ca 700-800 spänn. //Peter [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
UFO vs. Alpinestar - ryggskydd
Tillbaka
Topp