Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Ulricehamn
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="pinn" data-source="post: 484603" data-attributes="member: 44213"><p>..</p><p></p><p>i dag var jag i backen och fotade och körde lite i snöhögarna..</p><p></p><p>OM minusgradera håller i sig så har de KANSKE sprutat färdigt alla pister i slutet av nästa vecka.. OM de tänker öppna vet jag INTE.. de kanske vill ha ett tjockare snötäcke innan och bestämmer sig för att fortsätta göra kanonsnö en vecka till eller så..</p><p></p><p>Om ni vill ha reda på hur de tänker så rekommenderar jag att ni ringer till dem och frågar.</p><p></p><p>vi körde (byggde hopp och släpade upp en box) i barnbacken mellan snökanonerna i dag.</p><p></p><p>det var ca: 20 åkare bräda/skidor och 10 barnfamiljer pulka etc..</p><p></p><p>två små små små hopp och galet svår snö att landa i, lite som pepparkaksdeg..</p><p></p><p>men det var jäflitt kul att få första åket på säsongen redan nu..</p><p></p><p>hej hopp...</p><p></p><p></p><p>/Pinn</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="pinn, post: 484603, member: 44213"] .. i dag var jag i backen och fotade och körde lite i snöhögarna.. OM minusgradera håller i sig så har de KANSKE sprutat färdigt alla pister i slutet av nästa vecka.. OM de tänker öppna vet jag INTE.. de kanske vill ha ett tjockare snötäcke innan och bestämmer sig för att fortsätta göra kanonsnö en vecka till eller så.. Om ni vill ha reda på hur de tänker så rekommenderar jag att ni ringer till dem och frågar. vi körde (byggde hopp och släpade upp en box) i barnbacken mellan snökanonerna i dag. det var ca: 20 åkare bräda/skidor och 10 barnfamiljer pulka etc.. två små små små hopp och galet svår snö att landa i, lite som pepparkaksdeg.. men det var jäflitt kul att få första åket på säsongen redan nu.. hej hopp... /Pinn [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Ulricehamn
Tillbaka
Topp