Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Ulricehamns backen!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ekdahl" data-source="post: 266146" data-attributes="member: 52301"><p>tjoohej, snackade precis med ordförandet i use och det kommer bli rätt mycket bättre änn förra säsongen kan jag säga!!</p><p></p><p></p><p>tex så är det inte douglas som styr det hela utan han som äger backen och han verkar gilla vad vi gör så att vi kommer få friare händer. </p><p></p><p>Ulf bäckström ska göra parken(Kevin bäckströms far) och sedan visa för dom andra hur dom ska shapa osv, altså blir det inte som förra året när några nötter typ kapade hoppet för att dom tyckte det såg för farligt ut.</p><p></p><p>parken kommer iaf ligga i stora backen för att det "såg roligare ur" och att folk gillar att se när folk hoppar.</p><p></p><p></p><p>har även hört lite rykten om att det ska vara en riktigt fet snowboardtävling, vet inte om skidor får vara med. ska kolla upp den saken senare.</p><p></p><p>Backen öppnar nu på lördag, jag och några homies ska försöka att slänga upp några/någon box eller rail på lördagmorgon</p><p></p><p>c ya there!!!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ekdahl, post: 266146, member: 52301"] tjoohej, snackade precis med ordförandet i use och det kommer bli rätt mycket bättre änn förra säsongen kan jag säga!! tex så är det inte douglas som styr det hela utan han som äger backen och han verkar gilla vad vi gör så att vi kommer få friare händer. Ulf bäckström ska göra parken(Kevin bäckströms far) och sedan visa för dom andra hur dom ska shapa osv, altså blir det inte som förra året när några nötter typ kapade hoppet för att dom tyckte det såg för farligt ut. parken kommer iaf ligga i stora backen för att det "såg roligare ur" och att folk gillar att se när folk hoppar. har även hört lite rykten om att det ska vara en riktigt fet snowboardtävling, vet inte om skidor får vara med. ska kolla upp den saken senare. Backen öppnar nu på lördag, jag och några homies ska försöka att slänga upp några/någon box eller rail på lördagmorgon c ya there!!! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Ulricehamns backen!
Tillbaka
Topp