Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Ultimata bussunderhållningen?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Koppelman" data-source="post: 238995" data-attributes="member: 57206"><p>1. Sova (om man är brapå det, viket innebär att man kan sova när man VILL sova som jag kan^^). Övning ger färdighet. </p><p>2.Spela kort.</p><p>3. Köra "gissa personleken". din polare tänker på en person och du ska komma på vem det är genom att fråga honom saker, han får bara svara ja/nej.</p><p>Eller hitta på egna lekar som kan gå ut på vad som hellst, ha lite fantasi och var barnslig!</p><p>3.lyssna på musik.</p><p>4.se på film.</p><p>5. tänka/dröm (brukar jag göra mkt, lätt att fördriva tid om man kommer i på någon bra tanke).</p><p>6.Räkna bilar - antal/registreringskyltar/färger/modeller osv.</p><p>7.ät.</p><p>8. Läs.</p><p>9. Jävlas med någon annan medpassagerare i bussen. (reta honom,gör div. bus med honom när han sover osv. dock borde du känna personen för att det här ska vara kul för båda delarna^^^).</p><p>10. Rita, om du gillar det.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Koppelman, post: 238995, member: 57206"] 1. Sova (om man är brapå det, viket innebär att man kan sova när man VILL sova som jag kan^^). Övning ger färdighet. 2.Spela kort. 3. Köra "gissa personleken". din polare tänker på en person och du ska komma på vem det är genom att fråga honom saker, han får bara svara ja/nej. Eller hitta på egna lekar som kan gå ut på vad som hellst, ha lite fantasi och var barnslig! 3.lyssna på musik. 4.se på film. 5. tänka/dröm (brukar jag göra mkt, lätt att fördriva tid om man kommer i på någon bra tanke). 6.Räkna bilar - antal/registreringskyltar/färger/modeller osv. 7.ät. 8. Läs. 9. Jävlas med någon annan medpassagerare i bussen. (reta honom,gör div. bus med honom när han sover osv. dock borde du känna personen för att det här ska vara kul för båda delarna^^^). 10. Rita, om du gillar det. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Ultimata bussunderhållningen?
Tillbaka
Topp