Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Ultimata långtursskidan / nordenskidan / toppturskidan
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MarkusO" data-source="post: 1325539" data-attributes="member: 13390"><p>För min egen hade jag helt givet tagit min Voilé Hyper V6 BC i det läget. I 178. Med HR10 bindsel och Backland Carbon på fötterna. Den skidan är helt klart mer "surfig" och nätt än det du söker dock. </p><p></p><p>Jag är väger 72-73kg och är lätt på fötterna, speciellt med tursetupen. Ska jag gå lite längre så är det tvivelsutan GULD med BC-versionen. Man blir helt och totalt oslagbar vs nån som går och släpar på hudar. Sen tillkommer det lite luriga beslutet kring när och om man ska dra på hudarna (eller ej), men det brukar vara relativt uppenbart. </p><p></p><p>Motsvarigheten mer i din stil här i Voiléhyllan är nog precis som du skriver Chargern. Men jag hade ju helt givet valt den i BC-version i så fall.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MarkusO, post: 1325539, member: 13390"] För min egen hade jag helt givet tagit min Voilé Hyper V6 BC i det läget. I 178. Med HR10 bindsel och Backland Carbon på fötterna. Den skidan är helt klart mer "surfig" och nätt än det du söker dock. Jag är väger 72-73kg och är lätt på fötterna, speciellt med tursetupen. Ska jag gå lite längre så är det tvivelsutan GULD med BC-versionen. Man blir helt och totalt oslagbar vs nån som går och släpar på hudar. Sen tillkommer det lite luriga beslutet kring när och om man ska dra på hudarna (eller ej), men det brukar vara relativt uppenbart. Motsvarigheten mer i din stil här i Voiléhyllan är nog precis som du skriver Chargern. Men jag hade ju helt givet valt den i BC-version i så fall. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Ultimata långtursskidan / nordenskidan / toppturskidan
Tillbaka
Topp