Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Ultimata långtursskidan / nordenskidan / toppturskidan
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="antikvitet" data-source="post: 1336466" data-attributes="member: 132155"><p>Min setup för lite längre och kanske hetsigare dagsfjällturer är SkiTrab Maestro (70+ i midjan), ATK Trofeo och ett par gamla goa Dynafit TLT5 o nån variant på racehudar. Funkar överallt, är lätta och rejäl ROM på pjäxan - vilket är guld på platta sträckor. Dessutom är de lätta att få runt både uppför och utför när det är smalt och brant. För att inte tala om traverser på hårdsnö, vilket är skit på bredlagg. Funkade skitbra när en kamrat och jag körde plattåkningskalaset Helags-Skars-Mittåkläppen.</p><p></p><p>För mer avslappnade turer går jag på BD Helio95 eller QST106.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="antikvitet, post: 1336466, member: 132155"] Min setup för lite längre och kanske hetsigare dagsfjällturer är SkiTrab Maestro (70+ i midjan), ATK Trofeo och ett par gamla goa Dynafit TLT5 o nån variant på racehudar. Funkar överallt, är lätta och rejäl ROM på pjäxan - vilket är guld på platta sträckor. Dessutom är de lätta att få runt både uppför och utför när det är smalt och brant. För att inte tala om traverser på hårdsnö, vilket är skit på bredlagg. Funkade skitbra när en kamrat och jag körde plattåkningskalaset Helags-Skars-Mittåkläppen. För mer avslappnade turer går jag på BD Helio95 eller QST106. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Ultimata långtursskidan / nordenskidan / toppturskidan
Tillbaka
Topp