Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Ultimata ryggsäcken, borta?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Blidee" data-source="post: 516553" data-attributes="member: 76971"><p>Hmm, jag har inte testat den nya. Jag har förra årets 20l och den funkar ju utmärkt så varför dom skulle ändra på den annat än nya färger vet jag inte :S Men det kanske bara är ändrat på snowboard fästet, jag åker skidor.</p><p></p><p>Pro 2 modellen kanske funkar bättre? <a href="http://www.dakine.com/snowboard/packs/snow/pro-2/" target="_blank">http://www.dakine.com/snowboard/packs/snow/pro-2/</a> där står det ju iaf att man kan sätta brädan både vertikalt och horisontalt + att den är lite större <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Blidee, post: 516553, member: 76971"] Hmm, jag har inte testat den nya. Jag har förra årets 20l och den funkar ju utmärkt så varför dom skulle ändra på den annat än nya färger vet jag inte :S Men det kanske bara är ändrat på snowboard fästet, jag åker skidor. Pro 2 modellen kanske funkar bättre? [URL]http://www.dakine.com/snowboard/packs/snow/pro-2/[/URL] där står det ju iaf att man kan sätta brädan både vertikalt och horisontalt + att den är lite större :) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Ultimata ryggsäcken, borta?
Tillbaka
Topp