Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Undersökning av snowboardåkare!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="J-L2A" data-source="post: 1057960" data-attributes="member: 140947"><p>Dottern svarar....</p><p>1. Hur gammal är du?</p><p>Jag är 8 år</p><p></p><p>2. Varför började du åka snowboard?</p><p>För att jag tyckte det var kul</p><p></p><p>3. Började du först med skidor?</p><p>Ja</p><p></p><p>4. upplever du några speciella känslor av att åka bräda?</p><p>Jo. Jag tycker att snowboard är kul för att man kan göra rails, hoppa, birdslide och så.</p><p></p><p>5. vad är det för skillnad på åka skidor eller snowboard?</p><p>jag tycker att snowboard är bättre än skidor, för att skidor, då måste man putta med stavarna, men med snowboarden så tar man bara av och så puttar man med foten</p><p></p><p>6. Vart bor du?</p><p>Jag bor i Les Deux Alpes</p><p></p><p>7. Tror du att det är fler som åker skidor än bräda och isåfall varför tror du det?</p><p>Ja. För att dom tycker bäst om skidor än bräda.</p><p></p><p>Hejdå från Maja-Li</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="J-L2A, post: 1057960, member: 140947"] Dottern svarar.... 1. Hur gammal är du? Jag är 8 år 2. Varför började du åka snowboard? För att jag tyckte det var kul 3. Började du först med skidor? Ja 4. upplever du några speciella känslor av att åka bräda? Jo. Jag tycker att snowboard är kul för att man kan göra rails, hoppa, birdslide och så. 5. vad är det för skillnad på åka skidor eller snowboard? jag tycker att snowboard är bättre än skidor, för att skidor, då måste man putta med stavarna, men med snowboarden så tar man bara av och så puttar man med foten 6. Vart bor du? Jag bor i Les Deux Alpes 7. Tror du att det är fler som åker skidor än bräda och isåfall varför tror du det? Ja. För att dom tycker bäst om skidor än bräda. Hejdå från Maja-Li [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Undersökning av snowboardåkare!
Tillbaka
Topp