Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
undersökning oakley crowbar
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Koppelman" data-source="post: 473632" data-attributes="member: 57206"><p>Visst inte lika roligt att alla andra har likadana med att modellen fortfarande säljer efter ett antal år bevisar kanske att Oakley tagit fram en riktigt bra modell. </p><p>Dom passar ju faktiskt ytterst bra till nästan alla hjälmar, optiken & kvalitén på Oakley's linser är grym, dom sitter som smör. Jag kan hålla med om att det är överpris på dom då det finns billigare modeller idag som är minst lika bra som Crowbar's.</p><p>Dock är inte alla modeller det, har t.ex. provat vissa av Anon's modeller och tycker inte alls att dom är lika bekväma. Innan jag köpte mina Crowbar's så hade jag ett par Dragon DX, en modell som i princip alla avseenden kan mäta sig med Crowbar's både vad det gäller utseende, komfort, linskvalité & passform till hjälm. </p><p></p><p>Man ska inte förneka, vi blir mer påverkade av varumärken och reklam än vad vi tror.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Koppelman, post: 473632, member: 57206"] Visst inte lika roligt att alla andra har likadana med att modellen fortfarande säljer efter ett antal år bevisar kanske att Oakley tagit fram en riktigt bra modell. Dom passar ju faktiskt ytterst bra till nästan alla hjälmar, optiken & kvalitén på Oakley's linser är grym, dom sitter som smör. Jag kan hålla med om att det är överpris på dom då det finns billigare modeller idag som är minst lika bra som Crowbar's. Dock är inte alla modeller det, har t.ex. provat vissa av Anon's modeller och tycker inte alls att dom är lika bekväma. Innan jag köpte mina Crowbar's så hade jag ett par Dragon DX, en modell som i princip alla avseenden kan mäta sig med Crowbar's både vad det gäller utseende, komfort, linskvalité & passform till hjälm. Man ska inte förneka, vi blir mer påverkade av varumärken och reklam än vad vi tror. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
undersökning oakley crowbar
Tillbaka
Topp