Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
undersökning oakley crowbar
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Schulle" data-source="post: 473774" data-attributes="member: 63931"><p>Jag har införskaffat mej ett par i år , efter att ha provat först a-frame och wisdom så ska ja i år köra på Crowbar i neongrön =) Och av dom oakley modellerna ja provat så trivs ja jävligt bra med alla. Men ja tycker att crowsen ligger i framkant ändå vad gäller Komfort,Stil och passform till hjälm vilket ja tycker är viktigt eftersom man ska KÖRA MED HJÄLM !Wisdomen är riktigt jävla sköna utan hjälm. ex. om man bar kör med möss eller pannband då.</p><p></p><p>Och som andra sagt och ja säger de igen Optiken är riktigt grym , men som även sagt det är ett överpris på dem. De är ju inte häller så konstigt eftersom att alla (ja dom flesta i alla fall) stora åkarna kör med just CROWBAR. Och att alla små kids tar efter och köper ett par crows.</p><p></p><p>Men att bry sig om att alla andra har dom tycker ja inte spelar så stor roll för de är trots allt en riktigt grym goggle och det är en modell som Oakley har lyckats med sjukt bra faktiskt enligt min mening. </p><p></p><p>Så Simon låt alla kör med crowbar om dom vill för de är en utav världens främsta goggles(Om man kollar sig omkring, och enligt min åsikt).</p><p></p><p>Hehe blev ett ganska långt inlägg den som har läst hela vägen hit har i alla fall fattat nånting hoppas jag=)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Schulle, post: 473774, member: 63931"] Jag har införskaffat mej ett par i år , efter att ha provat först a-frame och wisdom så ska ja i år köra på Crowbar i neongrön =) Och av dom oakley modellerna ja provat så trivs ja jävligt bra med alla. Men ja tycker att crowsen ligger i framkant ändå vad gäller Komfort,Stil och passform till hjälm vilket ja tycker är viktigt eftersom man ska KÖRA MED HJÄLM !Wisdomen är riktigt jävla sköna utan hjälm. ex. om man bar kör med möss eller pannband då. Och som andra sagt och ja säger de igen Optiken är riktigt grym , men som även sagt det är ett överpris på dem. De är ju inte häller så konstigt eftersom att alla (ja dom flesta i alla fall) stora åkarna kör med just CROWBAR. Och att alla små kids tar efter och köper ett par crows. Men att bry sig om att alla andra har dom tycker ja inte spelar så stor roll för de är trots allt en riktigt grym goggle och det är en modell som Oakley har lyckats med sjukt bra faktiskt enligt min mening. Så Simon låt alla kör med crowbar om dom vill för de är en utav världens främsta goggles(Om man kollar sig omkring, och enligt min åsikt). Hehe blev ett ganska långt inlägg den som har läst hela vägen hit har i alla fall fattat nånting hoppas jag=) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
undersökning oakley crowbar
Tillbaka
Topp