Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Underställ (Andra lagret)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="TokOlof" data-source="post: 102928" data-attributes="member: 38462"><p>Som personen ovan skrev så skiftar det vad som är lämpligt att klä på sig efter vad man ska sysselsätta sig med. Många, däribland jag, åker med såväl ryggskydd som ryggsäck och då upptäcker man ganska snabbt att det har en tendens att bli mycket varmare på ryggen än på armarna. </p><p>Jag hittade en lösning på det problemet i shopen på Kebnekajses fjällstation. Där sålde dom en produkt som hette VarmArm. Den var i princip en anti-väst, dvs ett par ärmar som satt ihop runt halsen, allt gjort i fleece. Ett mycket praktiskt plagg som jag varmt kan rekomendera. Problemet är väl att det inte bara är att sticka i väg till Stadium/Intersport och köpa. Men antingen får ni väl leta på nätet eller så sy en egen. Kanske går det att få fram leverantören genom att höra av sig till Kebs fjällstation.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="TokOlof, post: 102928, member: 38462"] Som personen ovan skrev så skiftar det vad som är lämpligt att klä på sig efter vad man ska sysselsätta sig med. Många, däribland jag, åker med såväl ryggskydd som ryggsäck och då upptäcker man ganska snabbt att det har en tendens att bli mycket varmare på ryggen än på armarna. Jag hittade en lösning på det problemet i shopen på Kebnekajses fjällstation. Där sålde dom en produkt som hette VarmArm. Den var i princip en anti-väst, dvs ett par ärmar som satt ihop runt halsen, allt gjort i fleece. Ett mycket praktiskt plagg som jag varmt kan rekomendera. Problemet är väl att det inte bara är att sticka i väg till Stadium/Intersport och köpa. Men antingen får ni väl leta på nätet eller så sy en egen. Kanske går det att få fram leverantören genom att höra av sig till Kebs fjällstation. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Underställ (Andra lagret)
Tillbaka
Topp