Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Underställ (Andra lagret)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="walkir" data-source="post: 102931" data-attributes="member: 47741"><p>Jag kör med Everest underställ (layer 1) och microfleece (layer 2). Sen min tunt fodrade HH-skidjacka ytterst. Funkar perfekt :D Mina skidbyxor har fleece, så där räcker det med layer 1 för mig. Skönt att inte svettas ihjäl eller frysa till is längre :D</p><p></p><p>Ni som är intresserade av ullfrotté borde gå och läsa inläggen på utsidan.se. För mig som är lagom extrem (endagsturer på snowboard i alperna), så funkar Everest bra. Det är sällan kallare än -10 grader och oftast en massa plusgrader när solen står på. Hade +15 grader förra året nere i dalen i Les Deux Alpes!!!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="walkir, post: 102931, member: 47741"] Jag kör med Everest underställ (layer 1) och microfleece (layer 2). Sen min tunt fodrade HH-skidjacka ytterst. Funkar perfekt :D Mina skidbyxor har fleece, så där räcker det med layer 1 för mig. Skönt att inte svettas ihjäl eller frysa till is längre :D Ni som är intresserade av ullfrotté borde gå och läsa inläggen på utsidan.se. För mig som är lagom extrem (endagsturer på snowboard i alperna), så funkar Everest bra. Det är sällan kallare än -10 grader och oftast en massa plusgrader när solen står på. Hade +15 grader förra året nere i dalen i Les Deux Alpes!!! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Underställ (Andra lagret)
Tillbaka
Topp