Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Underställ (Andra lagret)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="iana" data-source="post: 102932" data-attributes="member: 29664"><p>Finns bara en lösning för mig:</p><p>CRAFT kläder under!</p><p>Lager 1 underställ + deras lager två tröja. Är det riktigt kallt kan man ta en hood eller nåt på överkroppen och satsa på lager två långkallingar av samma märke.</p><p>Detta fungerar i alla väder för mig. (jobbar som skidlärare och står i backen varje dag oavsett väder.</p><p>Har bara skalkläder överst. En annan fördel med Craft är att man kan tvätta underställen i 90 grader. Så slipper man åka runt och stinka hockey omklädningsrum. (Man måste tvätta i minst 90 grader för att bakterierna som gör att det luktar illa ska försvinna)</p><p>Mitt bästa tips!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="iana, post: 102932, member: 29664"] Finns bara en lösning för mig: CRAFT kläder under! Lager 1 underställ + deras lager två tröja. Är det riktigt kallt kan man ta en hood eller nåt på överkroppen och satsa på lager två långkallingar av samma märke. Detta fungerar i alla väder för mig. (jobbar som skidlärare och står i backen varje dag oavsett väder. Har bara skalkläder överst. En annan fördel med Craft är att man kan tvätta underställen i 90 grader. Så slipper man åka runt och stinka hockey omklädningsrum. (Man måste tvätta i minst 90 grader för att bakterierna som gör att det luktar illa ska försvinna) Mitt bästa tips! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Underställ (Andra lagret)
Tillbaka
Topp