Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Underställsdjungel
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ZDLR" data-source="post: 1071273" data-attributes="member: 136745"><p>Jag har turen att bo i närheten av Woolpowers fabriksbutik där man kan fynda ett helt underställ för bara några hundra. I butiken säljs sådant som blivit lite fel i fabriken, tex min lager två-tröja har lappen som brukar sitta i nacken några centimeter till höger och i övrigt är det exakt samma tröja som säljs för det tredubbla online. I butiken har jag köpt allt jag har på mig under jackan och brallorna; dvs strumpor, långkalsonger, underställströja, tjockare tröja över det (lager två). Till och med buff. Grejerna andas så bra och är i sådan kvalitet att jag har använt det allt från minus 20 till nollgradigt och det har aldrig känts för mycket eller för lite. Har man spenderarbyxorna på så kan jag rekommendera att beställa där om man inte har möjlighet att besöka själv (på vägen upp till Åre förslagsvis). Satfläsk, nu låter det som jag är anställd där, I'm not, men har helt enkelt blivit frälst av grejerna. Rekommenderas <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f60e.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":cool:" title="Cool :cool:" data-smilie="6"data-shortname=":cool:" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ZDLR, post: 1071273, member: 136745"] Jag har turen att bo i närheten av Woolpowers fabriksbutik där man kan fynda ett helt underställ för bara några hundra. I butiken säljs sådant som blivit lite fel i fabriken, tex min lager två-tröja har lappen som brukar sitta i nacken några centimeter till höger och i övrigt är det exakt samma tröja som säljs för det tredubbla online. I butiken har jag köpt allt jag har på mig under jackan och brallorna; dvs strumpor, långkalsonger, underställströja, tjockare tröja över det (lager två). Till och med buff. Grejerna andas så bra och är i sådan kvalitet att jag har använt det allt från minus 20 till nollgradigt och det har aldrig känts för mycket eller för lite. Har man spenderarbyxorna på så kan jag rekommendera att beställa där om man inte har möjlighet att besöka själv (på vägen upp till Åre förslagsvis). Satfläsk, nu låter det som jag är anställd där, I'm not, men har helt enkelt blivit frälst av grejerna. Rekommenderas :cool: [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Underställsdjungel
Tillbaka
Topp