Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jo jag är jibber och vill ha ett par SPK kreation eller ett par SPK proCarled sa:Mät foten. Om foten är 27 cm (270mm), så ska du troligtvis ha storlek 27, kanske att du kan få på dig en 26.5. Om du är jibber ska du troligtvis ha 28,5, för sådana brukar agera ologiskt och puckat.
SPK kommer din fot vänja sig efter snabbare då de är väldigt lika en vanlig slalompjäxas uppbyggnad.Gabbisch sa:Jo jag är jibber och vill ha ett par SPK kreation eller ett par SPK proCarled sa:Mät foten. Om foten är 27 cm (270mm), så ska du troligtvis ha storlek 27, kanske att du kan få på dig en 26.5. Om du är jibber ska du troligtvis ha 28,5, för sådana brukar agera ologiskt och puckat.
Vill desutom ha ett bra tips om jibbing pjäxor :D
Okej jag har faktiskt funderat på full tilt hot dogger. Verkar som en jävligt bra pjäxa.larssaa sa:SPK kommer din fot vänja sig efter snabbare då de är väldigt lika en vanlig slalompjäxas uppbyggnad.Gabbisch sa:Jo jag är jibber och vill ha ett par SPK kreation eller ett par SPK proCarled sa:Mät foten. Om foten är 27 cm (270mm), så ska du troligtvis ha storlek 27, kanske att du kan få på dig en 26.5. Om du är jibber ska du troligtvis ha 28,5, för sådana brukar agera ologiskt och puckat.
Om du har problem med dina benhinnor så är det nästan ett måste att ha Fulltilt booter/hogger.
Om du har FT så kommer det ta en 5-6 dagar i backen innan det sitter bra, men FT är nog överlag de bästa jibbingpjäxorna enligt min del
Ännu ett lysande inlägg från en icke insatt.larssaa sa:SPK kommer din fot vänja sig efter snabbare då de är väldigt lika en vanlig slalompjäxas uppbyggnad.Gabbisch sa:Jo jag är jibber och vill ha ett par SPK kreation eller ett par SPK proCarled sa:Mät foten. Om foten är 27 cm (270mm), så ska du troligtvis ha storlek 27, kanske att du kan få på dig en 26.5. Om du är jibber ska du troligtvis ha 28,5, för sådana brukar agera ologiskt och puckat.
Om du har problem med dina benhinnor så är det nästan ett måste att ha Fulltilt booter/hogger.
Om du har FT så kommer det ta en 5-6 dagar i backen innan det sitter bra, men FT är nog överlag de bästa jibbingpjäxorna enligt min del
Frågade bara efter tips har en affär som kommer att hjälpa mig med det men frågar först här eftersom det verkar som många är väldigt insatta i det gemfört med mig. Har liksom typ 40 mil till branäs och det är den närmsta riktiga skid resorten.Hasse_Lindborg sa:Ännu ett lysande inlägg från en icke insatt.larssaa sa:SPK kommer din fot vänja sig efter snabbare då de är väldigt lika en vanlig slalompjäxas uppbyggnad.Gabbisch sa:Jo jag är jibber och vill ha ett par SPK kreation eller ett par SPK pro
En pjäxa är lika personligt som din fot. Din fot kan inte anpassas efter en FT pjäxa om du inte bearbetar pjäxan om du har fel "fotform"
Men däremot kanske Nordicas pjäxa passar bättre direkt på din fot.
Enda raka man kan säga är att gå till en duktig butik med god personal som kan "bootfitting"
du går in på den kategorin och klickar på ska inlägg eller tråd eller vad det nu står.Magnuum sa:Jag lånar tråden lite. Asså hur gör man ett forum ? =)
Falkenberg hallandHasse_Lindborg sa:Vart bor du?
Okej, jag har team sportia/inter sport här i falkenberg. Ska kolla med dem först nu i höst om vad dem kan. Dem säljer nämligen Salomon Spk pjäxor. Och tall tee, tall tee tjock tröjor och stora skid kläder.Hasse_Lindborg sa:Då har du ju Skistore i Gbg som är bättre än Branäs på pjäxor!