Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Ungefärligt pris på ett par vettiga pjäxor!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="latty" data-source="post: 622515" data-attributes="member: 101428"><p>Tack för svaren! Galet vad fort det gick idag.</p><p></p><p>Har faktiskt kollat lite på Dalbello, Typ Il moro och dem andra pjäxorna med 3 spännen, det är något som jag bara har fastnat för av någon anledning. Har i första hand tänkt mig en bakad sko och/eller en formgjuten sula, hur mycket kostar en sådan?</p><p></p><p>Det där med att göra det på plats har jag också tänkt på, men dem 2 ställen som är kvar på årets säsong är Hassela och Järvsö, och då bara en helg. Tänkte också som så att det kanske går att få lite lägre priser så här års, "vanliga" butiker som stadium och liknande har ju börjat med rea, men det kanske inte alpingaraget har.</p><p>Ska hur som helst in dit på lördag och snacka med grabbarna.</p><p></p><p>Tack för alla snabba och vad jag kan se, bra svar!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="latty, post: 622515, member: 101428"] Tack för svaren! Galet vad fort det gick idag. Har faktiskt kollat lite på Dalbello, Typ Il moro och dem andra pjäxorna med 3 spännen, det är något som jag bara har fastnat för av någon anledning. Har i första hand tänkt mig en bakad sko och/eller en formgjuten sula, hur mycket kostar en sådan? Det där med att göra det på plats har jag också tänkt på, men dem 2 ställen som är kvar på årets säsong är Hassela och Järvsö, och då bara en helg. Tänkte också som så att det kanske går att få lite lägre priser så här års, "vanliga" butiker som stadium och liknande har ju börjat med rea, men det kanske inte alpingaraget har. Ska hur som helst in dit på lördag och snacka med grabbarna. Tack för alla snabba och vad jag kan se, bra svar! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Ungefärligt pris på ett par vettiga pjäxor!
Tillbaka
Topp