Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Unik ?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="pinn" data-source="post: 70397" data-attributes="member: 44213"><p>...jo ni...</p><p></p><p>har man lagt ner en smärre förmögenhet på ett par skidor eller en bräda eller dylikt, letat helva jorden runt för just den sent släppta modellen med JUST den fett snygga grafiken.. man har suttit hemma och dreglat över den glansiga lacken och sen står man där i liftkön och så händer det..</p><p></p><p>bonk! oftast nån som bara åker frammåt, inte ser sig för eller är ung och oförstående..</p><p></p><p>tramp, glid, bonk!</p><p></p><p>nu är det så här att vi är svenskar och i sverige är det fult att säga till.. man biter bara ihop och håller käften... det är riktigt svenskt... Sååååååååå</p><p></p><p>jag stod i kön för några futtiga dagar sen med min sprillans nya bräda.. med sånt tufft skinn på ovansidan... ja äkta fint skinn som gör att man blir lite glad när man tänker på det.. preparerat vattentätt skin.. mmmm.</p><p></p><p>Bonk! (jag stelnade till och gjorde det mest osvenska man kan göra, och på detta sätt fick jag bakomvarande person att känna sig mycket mycket liten och alla tittade och tänkte på den personen.. detta är nog det mest effektiva sättet i Sverige för det värsta som kan hända för en Svensk är att bli tillsagd på en offentlig plats där han/hon inte kan ta sig därifrån)</p><p></p><p></p><p>så... rewind.. </p><p></p><p>Bonk! (jag vänder mig om och säger med hög röst)</p><p></p><p>- Du BÖR ha uppsikt över dina skidspetsar då du just körde på min snowboard och gjorde ett FULT jack i bakkanten. jag har JUST köpt den och blir väldigt ledsen om det är någon som förstör den genom att vara ouppmärksam och köra på den med sina skidor, skulle du kunna vara så vänlig att se dig för så du inte åker på min bräda en ggn till..</p><p></p><p></p><p>tack.</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>(han körde inte på min bräda igen)</p><p></p><p></p><p></p><p>/kalle</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>ps... skulle han/hon mot förmodan köra på skidan igen så skulle jag påpekat detta med hög röst för honom/henne och alla andra i liftkön..</p><p></p><p>- Nu körde du på min bräda IGEN... är det med flit du försöker att förstöra min bräda ?? nu ber jag dig för sista ggn, vänligen men bestämt att INTE köra på min bräda igen..</p><p></p><p></p><p></p><p>.....</p><p></p><p></p><p></p><p>/Kalle</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="pinn, post: 70397, member: 44213"] ...jo ni... har man lagt ner en smärre förmögenhet på ett par skidor eller en bräda eller dylikt, letat helva jorden runt för just den sent släppta modellen med JUST den fett snygga grafiken.. man har suttit hemma och dreglat över den glansiga lacken och sen står man där i liftkön och så händer det.. bonk! oftast nån som bara åker frammåt, inte ser sig för eller är ung och oförstående.. tramp, glid, bonk! nu är det så här att vi är svenskar och i sverige är det fult att säga till.. man biter bara ihop och håller käften... det är riktigt svenskt... Sååååååååå jag stod i kön för några futtiga dagar sen med min sprillans nya bräda.. med sånt tufft skinn på ovansidan... ja äkta fint skinn som gör att man blir lite glad när man tänker på det.. preparerat vattentätt skin.. mmmm. Bonk! (jag stelnade till och gjorde det mest osvenska man kan göra, och på detta sätt fick jag bakomvarande person att känna sig mycket mycket liten och alla tittade och tänkte på den personen.. detta är nog det mest effektiva sättet i Sverige för det värsta som kan hända för en Svensk är att bli tillsagd på en offentlig plats där han/hon inte kan ta sig därifrån) så... rewind.. Bonk! (jag vänder mig om och säger med hög röst) - Du BÖR ha uppsikt över dina skidspetsar då du just körde på min snowboard och gjorde ett FULT jack i bakkanten. jag har JUST köpt den och blir väldigt ledsen om det är någon som förstör den genom att vara ouppmärksam och köra på den med sina skidor, skulle du kunna vara så vänlig att se dig för så du inte åker på min bräda en ggn till.. tack. (han körde inte på min bräda igen) /kalle ps... skulle han/hon mot förmodan köra på skidan igen så skulle jag påpekat detta med hög röst för honom/henne och alla andra i liftkön.. - Nu körde du på min bräda IGEN... är det med flit du försöker att förstöra min bräda ?? nu ber jag dig för sista ggn, vänligen men bestämt att INTE köra på min bräda igen.. ..... /Kalle [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Unik ?
Tillbaka
Topp