Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Union anklestrap
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="SimonSandman" data-source="post: 850584" data-attributes="member: 66004"><p>Det man kan göra för en bättre fit när ni ligger på 43 på skorna båda två om ni inte redan gjort det är att skjuta in hälkoppen till 0 från 2 som jag tror är standard när dem levereras, det får hela skon att skjutas framåt så anklestrapen blir tightare, jag själv kör union contact med ett par 32 lashed 42or utan problem på det sättet. Hoppas det hjälper!</p><p></p><p>Läste lite fort och såg precis ovanstående inlägg. Det verkar som det är 32 boots dem gör ''perfect fit'' efter, iallafall så jag har uppfattat det.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="SimonSandman, post: 850584, member: 66004"] Det man kan göra för en bättre fit när ni ligger på 43 på skorna båda två om ni inte redan gjort det är att skjuta in hälkoppen till 0 från 2 som jag tror är standard när dem levereras, det får hela skon att skjutas framåt så anklestrapen blir tightare, jag själv kör union contact med ett par 32 lashed 42or utan problem på det sättet. Hoppas det hjälper! Läste lite fort och såg precis ovanstående inlägg. Det verkar som det är 32 boots dem gör ''perfect fit'' efter, iallafall så jag har uppfattat det. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Union anklestrap
Tillbaka
Topp