Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Union Force vs. Rome 390 vs. Salomon District
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="trudat" data-source="post: 1066788" data-attributes="member: 132043"><p>Det blev ju ett par Union Force tillslut. Men nu har det uppstått ett till problem. Jag köpte mig ett par Thirtytwo lashed (size US10), och dom passar inte mina force i M/L (fastän det står att det ska gå upp till us size 11). Bootsen har för stor profil helt enkelt. Jag får in skon, det är en snug fit, men jag har tur om jag ens får anklestrapen att fästa alls, och om den gör det får jag ner den 1-2 klick, känns inte helt bra.</p><p></p><p>Tyvärr kan jag inte byta varken bindningar eller skor, då det har gått för lång tid från köp.</p><p></p><p>Därför funderar jag på om jag ska köpa mig ett par Union Force L/XL, men klurar på om det blir för stort för min Capita BSOD 159 (256 midja)?</p><p></p><p>Alternativen skulle vara Rome Targa L/XL eller Rome 390 Boss L/XL, men där har jag också läst att det kan vara problem med Lashed-skon.</p><p></p><p>Någon som har en Lashed sko i strl 10 och kan rekomendera mig en bindning?</p><p></p><p></p><p></p><p><em>Mina Force är f.ö. till salu och ligger i försäljningsdelen.</em></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="trudat, post: 1066788, member: 132043"] Det blev ju ett par Union Force tillslut. Men nu har det uppstått ett till problem. Jag köpte mig ett par Thirtytwo lashed (size US10), och dom passar inte mina force i M/L (fastän det står att det ska gå upp till us size 11). Bootsen har för stor profil helt enkelt. Jag får in skon, det är en snug fit, men jag har tur om jag ens får anklestrapen att fästa alls, och om den gör det får jag ner den 1-2 klick, känns inte helt bra. Tyvärr kan jag inte byta varken bindningar eller skor, då det har gått för lång tid från köp. Därför funderar jag på om jag ska köpa mig ett par Union Force L/XL, men klurar på om det blir för stort för min Capita BSOD 159 (256 midja)? Alternativen skulle vara Rome Targa L/XL eller Rome 390 Boss L/XL, men där har jag också läst att det kan vara problem med Lashed-skon. Någon som har en Lashed sko i strl 10 och kan rekomendera mig en bindning? [i]Mina Force är f.ö. till salu och ligger i försäljningsdelen.[/i] [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Union Force vs. Rome 390 vs. Salomon District
Tillbaka
Topp