Unisex tall tees , Smooth.

Noll

Medlem
Hej!
Jag driver ett eget klädmärke som heter Smooth. Har några få t-shirtar kvar i stl L-XXL och en i M.
T-shirten är unisex tall tee, vilket innebär att den är tightare än herrtall tee och typ 2 cm kortare än herr tall tee. Trycket är inspirerat av psykedelisk och surrealistisk konst, jag är sjukt fascinerad av den konsten för jag tycker den sticker ut, den är flummig och det är inget som direkt finns på kläder. Trycket är självlysande och lyser grönt i mörker.

Jag har sänkt ner priset till 130 kr (ord. 269). Tryckte bara upp 10 exemplar så de blir en unik t-shirt att ha på sig.

25ft2yx.jpg

2po78g7.jpg
- trycket i mörker.

Senast ändrad:
Du skall icke kränga ting i forumet, lägg upp en annons istället ;)

Snygg t-shirt btw :)

JohannaPetronella sa:
sry för det.
jag är inge bra på att läsa regler. hur tar man bort tråden då?
Det kan du inte just du göra, men du kan ju låta den vara uppe för nu för det ser ut som en soft sommar t-shirt

Ja den är riktigt fantastisk!
Jag älskar den, även om de låter egoboost för att jag har gjort den själv. Men den är bra.
Många är oroliga för att den ska tappa färg i tvätten osv, vilket den inte gör. inte de självlysande heller.

Tryckeriet som hjälpte mig med dessa, "strykte" trycket vilket gör att den lägger sig i plagget och inte ovanpå plagget så den tappa inte färg eller nötts ut i tvättmarskinen.

Haellgren, luugnt du får nog caash ;) inga som har hört av sig än så du kanske hinner få pengar.

Tack förresten för det fina orden! Det gör mig varm i hjärtat, har verkligen kämpat för detta märke :)

Tillbaka
Topp