Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Unity Pride - Bräda för mig?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Nosskire" data-source="post: 219429" data-attributes="member: 55515"><p>Har en Unity Pride 159 på gång för en relativt billig summa ~3000 kr.</p><p></p><p>Min fråga är om den kommer att passa min åkstil.</p><p>Jag åker hårt och aggresivt i pisten och gillar defenetivt inte när folk åker om... Åker även mycket puder och framförallt i år ska jag åka en hel del. Åker ALDRIG park.</p><p></p><p>Jag har åkt på en custom från 99 i 4 år som jag var extramt nöjd med och senaste året på en custom X. Custom X'n är totalt värdelös och alldelesn för fladdrig,. Sämre på alla punkter än en gammal custom förutom att den är lite rappare och lättare att hoppa med.</p><p></p><p>Så... En Custom X är inte för mig, är Unity Pride det?</p><p></p><p>Annars kollar jag på en T6:a, skulle den passa mig bäst? dock så är den dubbelt så dyr som en Pride... Om jag köper priden kommer jag behålla min custom x för att leka med i vinter också.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nosskire, post: 219429, member: 55515"] Har en Unity Pride 159 på gång för en relativt billig summa ~3000 kr. Min fråga är om den kommer att passa min åkstil. Jag åker hårt och aggresivt i pisten och gillar defenetivt inte när folk åker om... Åker även mycket puder och framförallt i år ska jag åka en hel del. Åker ALDRIG park. Jag har åkt på en custom från 99 i 4 år som jag var extramt nöjd med och senaste året på en custom X. Custom X'n är totalt värdelös och alldelesn för fladdrig,. Sämre på alla punkter än en gammal custom förutom att den är lite rappare och lättare att hoppa med. Så... En Custom X är inte för mig, är Unity Pride det? Annars kollar jag på en T6:a, skulle den passa mig bäst? dock så är den dubbelt så dyr som en Pride... Om jag köper priden kommer jag behålla min custom x för att leka med i vinter också. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Unity Pride - Bräda för mig?
Tillbaka
Topp