Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
UPDATE val Thoréns jul veckan - det jag snappade upp.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jmlove" data-source="post: 12580" data-attributes="member: 15629"><p>Kom hem igår från Les Menuires/Val Thorens och det jag har i minnet är fint väder med blå himmel och sol samt... trasiga skidor!</p><p></p><p>Inte mycket snö att hurra för. Om det inte kommer mer snart lär det vara oåkbart imorgon!</p><p></p><p>Förstörde ett par Salomon Cross Max totalt. </p><p>Delade sig längs med underbelaget, nederdelen av skidan, så att kärnan poppade ut. </p><p>Är detta vanligt för Twin tips?</p><p></p><p>Kackade vidare sönder ett par Atomic Beta Carver 10.20...</p><p></p><p></p><p>Tur att det var hyrskidor!</p><p></p><p>Fördel Beta Carvern!</p><p></p><p>MVH</p><p>Jmlove</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jmlove, post: 12580, member: 15629"] Kom hem igår från Les Menuires/Val Thorens och det jag har i minnet är fint väder med blå himmel och sol samt... trasiga skidor! Inte mycket snö att hurra för. Om det inte kommer mer snart lär det vara oåkbart imorgon! Förstörde ett par Salomon Cross Max totalt. Delade sig längs med underbelaget, nederdelen av skidan, så att kärnan poppade ut. Är detta vanligt för Twin tips? Kackade vidare sönder ett par Atomic Beta Carver 10.20... Tur att det var hyrskidor! Fördel Beta Carvern! MVH Jmlove [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
UPDATE val Thoréns jul veckan - det jag snappade upp.
Tillbaka
Topp