Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Uppdatera Arva Axis
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Ake_Astrom" data-source="post: 1006276" data-attributes="member: 127291"><p>Tänkte att du missat deras download sida eller något liknande.</p><p>Men efter att ha sökt på först google och där bara hitta en massa som säljer (även i sverige) så tröttnade jag och använda altavista istället och hittade direkt företaget.</p><p></p><p>Och visst är det som du säger de berättar glatt att den senaste programvaran är 3.6 men ingen länk eller ytterligare information. Så jag börjar med att be om ursäkt för att jag trodde du missat.</p><p></p><p>Manualen säger ju inte så mycket mer.</p><p></p><p>Varför inte kontakta säljaren dvs. där du köpt den?</p><p></p><p>Alternativt ta kontakt med någon av de svenska butikerna som säljer och fråga om de kan hjälpa till.</p><p>Har du köpt den från någon Internetleverantör så kan de kanske vilja ha en peng för att hjälpa till (vilket man får förstå).</p><p></p><p>Kan ju faktiskt vara så att den saknar externanslutning för uppdatering (jag har ju inte produkten så jag kan inte se om så är fallet) utan måste uppdateras av fackman.</p><p></p><p>Vill stället där du köpte den inte hjälpa till så kan det kanske passa med en blänkare i köp och säljvarnings tråden så slipper flera bli drabbade och eventuellt ge kred. till den butik som kanske hjälpte till.</p><p></p><p>Detta var kanske inte så mycket hjälp men ett steg på vägen är det ju åtminstone.</p><p></p><p>Lycka till //Åke</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ake_Astrom, post: 1006276, member: 127291"] Tänkte att du missat deras download sida eller något liknande. Men efter att ha sökt på först google och där bara hitta en massa som säljer (även i sverige) så tröttnade jag och använda altavista istället och hittade direkt företaget. Och visst är det som du säger de berättar glatt att den senaste programvaran är 3.6 men ingen länk eller ytterligare information. Så jag börjar med att be om ursäkt för att jag trodde du missat. Manualen säger ju inte så mycket mer. Varför inte kontakta säljaren dvs. där du köpt den? Alternativt ta kontakt med någon av de svenska butikerna som säljer och fråga om de kan hjälpa till. Har du köpt den från någon Internetleverantör så kan de kanske vilja ha en peng för att hjälpa till (vilket man får förstå). Kan ju faktiskt vara så att den saknar externanslutning för uppdatering (jag har ju inte produkten så jag kan inte se om så är fallet) utan måste uppdateras av fackman. Vill stället där du köpte den inte hjälpa till så kan det kanske passa med en blänkare i köp och säljvarnings tråden så slipper flera bli drabbade och eventuellt ge kred. till den butik som kanske hjälpte till. Detta var kanske inte så mycket hjälp men ett steg på vägen är det ju åtminstone. Lycka till //Åke [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Uppdatera Arva Axis
Tillbaka
Topp