Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Uppdatering av Tippa JOI
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ErikWibaeus" data-source="post: 156081" data-attributes="member: 36696"><p>yoO Folks, Heads up.</p><p></p><p>Tänkte va lite onödig å göra en upptadering på vilka som NI tror vinner JOI 06. Eftersom d va så många som hade tippat på åkare som inte kommer att vara med så tänkte ja göra en uppdatering.</p><p>Dom tävlande är:</p><p></p><p>Master of Cermonys:</p><p>Jon Olsson</p><p></p><p>Oscar Harlaut</p><p>Steele Spence</p><p>Sammy Carlsson</p><p>Jacob Wester</p><p>Luke Van Valin</p><p>Simon Dumont</p><p>Tanner Rainville</p><p>PK Hunder</p><p>Peter Olenick</p><p>Michelle Parker</p><p>Henrik Harlaut</p><p>Charley Ager</p><p>Pep Fujas</p><p>Cory Vanular</p><p>Oscar Scherlin</p><p>Joshua Wells</p><p>Derek Spong</p><p>Blake Nyman</p><p>Charles Gagnier</p><p>Andreas Håtviet</p><p>Sarah Burke</p><p>Craig Coker</p><p>Tim Durtschi</p><p>Espen Linnerud</p><p>Josh Bibby</p><p>TJ Schiller</p><p>Henrik Windstedt</p><p>Grete Eliassen</p><p>Tim Russel</p><p>Stefan Thomas</p><p></p><p>Laurent kommer att vara borta till januari 07. Liknande skada som Anja har fast steget värre. Tanner, Candide och Rory har inte tackat ja än så länge men jag tippar på att iallafall Tanner inte kommer. Whitney Wickes kommer förmodligen inte pga ledbands skada. Källa - www.jonolssoninvitational.com, Harlauts Tanner Rainville</p><p></p><p>Jag tror följande:</p><p>1:a J Wester (Grym form)</p><p>2:a H Harlaut (2 helger, 4 tävlingar, bra resutlat)</p><p>3:a T Schiller (Bra/Bäst när d gälller. Ja e osäker på formen)</p><p>4:a S Spence (Clean snubbe. Alltid diggat)</p><p>5:a J Olsson (Grym. Make me wrong Jon, du förtjänar d)</p><p></p><p>Jon har tränat hårt på sin Cangarouflip. Blir soft å se lite nya trick nu inför sommar. Förra va d Wilsonflip. Nu e d Jons tur å visa vad han kan hitta på.</p><p></p><p>D kommer bli stört jämt å kommer att handla om dax form. Wester är i topform å Henrik Harlaut har sjuk rutin efter att ha haft ett intensivt schema d.v.s. 4 tävlingar på 2 helger å gjort bra ifrån sig. Men som sagt, d kommer bli stört jämt. Bland tjejerna tror jag starkt på Grete. Nästan hemmaplan å är inte rädd för lite stora hopp.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ErikWibaeus, post: 156081, member: 36696"] yoO Folks, Heads up. Tänkte va lite onödig å göra en upptadering på vilka som NI tror vinner JOI 06. Eftersom d va så många som hade tippat på åkare som inte kommer att vara med så tänkte ja göra en uppdatering. Dom tävlande är: Master of Cermonys: Jon Olsson Oscar Harlaut Steele Spence Sammy Carlsson Jacob Wester Luke Van Valin Simon Dumont Tanner Rainville PK Hunder Peter Olenick Michelle Parker Henrik Harlaut Charley Ager Pep Fujas Cory Vanular Oscar Scherlin Joshua Wells Derek Spong Blake Nyman Charles Gagnier Andreas Håtviet Sarah Burke Craig Coker Tim Durtschi Espen Linnerud Josh Bibby TJ Schiller Henrik Windstedt Grete Eliassen Tim Russel Stefan Thomas Laurent kommer att vara borta till januari 07. Liknande skada som Anja har fast steget värre. Tanner, Candide och Rory har inte tackat ja än så länge men jag tippar på att iallafall Tanner inte kommer. Whitney Wickes kommer förmodligen inte pga ledbands skada. Källa - www.jonolssoninvitational.com, Harlauts Tanner Rainville Jag tror följande: 1:a J Wester (Grym form) 2:a H Harlaut (2 helger, 4 tävlingar, bra resutlat) 3:a T Schiller (Bra/Bäst när d gälller. Ja e osäker på formen) 4:a S Spence (Clean snubbe. Alltid diggat) 5:a J Olsson (Grym. Make me wrong Jon, du förtjänar d) Jon har tränat hårt på sin Cangarouflip. Blir soft å se lite nya trick nu inför sommar. Förra va d Wilsonflip. Nu e d Jons tur å visa vad han kan hitta på. D kommer bli stört jämt å kommer att handla om dax form. Wester är i topform å Henrik Harlaut har sjuk rutin efter att ha haft ett intensivt schema d.v.s. 4 tävlingar på 2 helger å gjort bra ifrån sig. Men som sagt, d kommer bli stört jämt. Bland tjejerna tror jag starkt på Grete. Nästan hemmaplan å är inte rädd för lite stora hopp. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Uppdatering av Tippa JOI
Tillbaka
Topp