Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Uppdatering: Lägenhet i Chamonix
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="f01dh" data-source="post: 89881" data-attributes="member: 43208"><p>Tja! Jag är en dålig skåning som gillar både bräda och skidor. Har fått kontakt med en kille i chamonix som har en lägenhet på 28m3 som kostar 6700+5*50 euro=64000 kr=3200 kr/mån och person. Uthyrningsperioden är från dec 1 till apr 30. Det finns plats till fyra pers så jag tänkte höra mig för om det finns något intresse. Jag har tyvärr inga polare som vill följa med mig (snyft) så jag vill ha med mig tre "seriösa" okända bummare. Hör av er om det låter intressant. Det kommer att bli skitskoj!</p><p>!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!</p><p>Nu gäller det! Idag ska jag bestämma mig om jag vill ha lägenheten! Kan hända att det blir en annan lägenhet oxå. Behöver nu få kontakt med alla som är RIKTIGT SERIÖST intresserade.</p><p>Hör av er igen!!! </p><p></p><p>Daniel Hansson</p><p></p><p>daniel_hansson612@hotmail.com</p><p>0701-523242</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="f01dh, post: 89881, member: 43208"] Tja! Jag är en dålig skåning som gillar både bräda och skidor. Har fått kontakt med en kille i chamonix som har en lägenhet på 28m3 som kostar 6700+5*50 euro=64000 kr=3200 kr/mån och person. Uthyrningsperioden är från dec 1 till apr 30. Det finns plats till fyra pers så jag tänkte höra mig för om det finns något intresse. Jag har tyvärr inga polare som vill följa med mig (snyft) så jag vill ha med mig tre "seriösa" okända bummare. Hör av er om det låter intressant. Det kommer att bli skitskoj! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nu gäller det! Idag ska jag bestämma mig om jag vill ha lägenheten! Kan hända att det blir en annan lägenhet oxå. Behöver nu få kontakt med alla som är RIKTIGT SERIÖST intresserade. Hör av er igen!!! Daniel Hansson daniel_hansson612@hotmail.com 0701-523242 [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Uppdatering: Lägenhet i Chamonix
Tillbaka
Topp