Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Uppdatering: Lägenhet i Chamonix
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Corneliuz" data-source="post: 89886" data-attributes="member: 37185"><p>Haha... låter roligt när man läser uttrycket dålig skåning =)</p><p>Jag vet ju hur du betonar det men för dom som aldrig träffat dig låter det nog lite suspekt. =) </p><p>Fattade inte att det var ditt inlägg först så jag satt o klura en stund på vad du menade innan jag kom på att det e ett av dina sköna uttryck =)</p><p>Jeje... Allt detta flummandet var mest för att hjälpa till och lyfta upp din tråd lite. Hoppas verkligen det ordnar sig med lägenheten... Hade vart gött om du kom till cham, då blir det party....</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Corneliuz, post: 89886, member: 37185"] Haha... låter roligt när man läser uttrycket dålig skåning =) Jag vet ju hur du betonar det men för dom som aldrig träffat dig låter det nog lite suspekt. =) Fattade inte att det var ditt inlägg först så jag satt o klura en stund på vad du menade innan jag kom på att det e ett av dina sköna uttryck =) Jeje... Allt detta flummandet var mest för att hjälpa till och lyfta upp din tråd lite. Hoppas verkligen det ordnar sig med lägenheten... Hade vart gött om du kom till cham, då blir det party.... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Uppdatering: Lägenhet i Chamonix
Tillbaka
Topp