Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Uppkört nysnö etc… skidköpartips
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Rogszy" data-source="post: 1332147" data-attributes="member: 176943"><p>Både anomaly 88 och enforcer 89 är grymma skidor för ändamålet. Mitt val föll på enforcern, och jag är supernöjd. Styvast i klassen och vill att man jobbar med dem men jävlar vad de carvar då. Och ett sjukt bett på isen.</p><p>Inte provat perigrine 82 men kört sex vintrar på deacon 80 som är föregångare till perigrine 80. Också en mycket trevlig skida, men inte lika vass som enforcern, speciellt när det blir rejält uppkört.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Rogszy, post: 1332147, member: 176943"] Både anomaly 88 och enforcer 89 är grymma skidor för ändamålet. Mitt val föll på enforcern, och jag är supernöjd. Styvast i klassen och vill att man jobbar med dem men jävlar vad de carvar då. Och ett sjukt bett på isen. Inte provat perigrine 82 men kört sex vintrar på deacon 80 som är föregångare till perigrine 80. Också en mycket trevlig skida, men inte lika vass som enforcern, speciellt när det blir rejält uppkört. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Uppkört nysnö etc… skidköpartips
Tillbaka
Topp