Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
upprop! insted 15v kurs 16jan - 5maj -06
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="sture-sson" data-source="post: 121570" data-attributes="member: 42161"><p>Igår (4/10) så ramla det ner ett brev postat i frankrike, svaret från Insted som jag väntat på i en vecka. Nu är det bekräftat jag har en plats i vinter. Härligt.. även tjänstledigt är klirrat så nu är det endast CSN som kan ställa till det för mig.. men det borde inte vara något problem. </p><p></p><p>kikat lite på resan ner nu.. hyffsat billigt med flyg ner till Genevé, men då är det ju en liten summa för transfer där nere men det får man ta iaf. problemet är ju det där med packning. men får resa lätt.. men 2 par skidor ska med ner iaf. </p><p></p><p>ska du med ? </p><p></p><p></p><p> / ses & hörs i Cham!!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="sture-sson, post: 121570, member: 42161"] Igår (4/10) så ramla det ner ett brev postat i frankrike, svaret från Insted som jag väntat på i en vecka. Nu är det bekräftat jag har en plats i vinter. Härligt.. även tjänstledigt är klirrat så nu är det endast CSN som kan ställa till det för mig.. men det borde inte vara något problem. kikat lite på resan ner nu.. hyffsat billigt med flyg ner till Genevé, men då är det ju en liten summa för transfer där nere men det får man ta iaf. problemet är ju det där med packning. men får resa lätt.. men 2 par skidor ska med ner iaf. ska du med ? / ses & hörs i Cham!! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
upprop! insted 15v kurs 16jan - 5maj -06
Tillbaka
Topp