Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Uppvärmning av vacuumpjäxa
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="dannedieharder" data-source="post: 1002866" data-attributes="member: 14886"><p>Med risk för att låta som en bitter surk*k nu men, SUCK!!!! Du kan säker peta in dina ny pjuck i ugnen men risken att du sabbar dom är överhängande, Tillpassningen av pjäxorna är mer än bara värmningen.</p><p>Sabbar du dom har du iof köpt en pjäxa lite billigare men å andra sidan har du ingen pjäxa alls att åka med. </p><p>Går du in i en markbutik som säljer Vacuum pjäxor kommer dom antagligen INTE tillforma dina internetköpta pjäxor utan att ta rikligt betalt för sitt arbete.</p><p></p><p>Mitt råd till dig är att bita i det sura äpplet och gå in till närmaste butik som du litar på som säljer Vacuum pjäxor och betala begärt pris. Har du tur är det rea.</p><p></p><p>Edit. Jag menar självklart att du skall köpa pjäxan hos butiken som skall utföra arbetet, var lite otydlig där såg jag.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="dannedieharder, post: 1002866, member: 14886"] Med risk för att låta som en bitter surk*k nu men, SUCK!!!! Du kan säker peta in dina ny pjuck i ugnen men risken att du sabbar dom är överhängande, Tillpassningen av pjäxorna är mer än bara värmningen. Sabbar du dom har du iof köpt en pjäxa lite billigare men å andra sidan har du ingen pjäxa alls att åka med. Går du in i en markbutik som säljer Vacuum pjäxor kommer dom antagligen INTE tillforma dina internetköpta pjäxor utan att ta rikligt betalt för sitt arbete. Mitt råd till dig är att bita i det sura äpplet och gå in till närmaste butik som du litar på som säljer Vacuum pjäxor och betala begärt pris. Har du tur är det rea. Edit. Jag menar självklart att du skall köpa pjäxan hos butiken som skall utföra arbetet, var lite otydlig där såg jag. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Uppvärmning av vacuumpjäxa
Tillbaka
Topp