Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Uppvärmning av vacuumpjäxa
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Skare" data-source="post: 1002930" data-attributes="member: 33054"><p>Många är nöjda med Fischer Vacum. Verkar vara en riktigt bra uppfinning, men det kan vara en hel del som kan gå fel med uppvärmningen. Det annars i mina ögon så duktiga Alpingaraget verkat har gått helt nuts på dessa pjäxor:</p><p><a href="http://blogg.alpingaraget.se/2013/02/15/jonnas-pjux-schyssta-vinklar-assa/" target="_blank">http://blogg.alpingaraget.se/2013/02/15/jonnas-pjux-schyssta-vinklar-assa/</a></p><p>Skulle bli förvånad om stackars ägaren inte är skadad innan vintern är slut.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Skare, post: 1002930, member: 33054"] Många är nöjda med Fischer Vacum. Verkar vara en riktigt bra uppfinning, men det kan vara en hel del som kan gå fel med uppvärmningen. Det annars i mina ögon så duktiga Alpingaraget verkat har gått helt nuts på dessa pjäxor: [URL]http://blogg.alpingaraget.se/2013/02/15/jonnas-pjux-schyssta-vinklar-assa/[/URL] Skulle bli förvånad om stackars ägaren inte är skadad innan vintern är slut. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Uppvärmning av vacuumpjäxa
Tillbaka
Topp