Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Urban Triplets
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Guranduran" data-source="post: 244312" data-attributes="member: 15643"><p>Jag har akt pa forra arets triplets(172cm) dom senaste veckorna och jag tycker att dom fungerar helt ok i bade pist och offpist(det lilla som det bjudits pa). Dom ar inte speciellt daliga pa nagot, inte heller overaskande bra pa nagot. Jag ar ungefar lika tung och lang som du och aker lite overallt. Jag korde pa scratchen(vinrod) forra aret och den kandes nagot tyngre och stabilare, men inte namnvart mycket. Jag har monterat mina mitt emellan den traditionella monteringpunkten och jibbpunkten.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Guranduran, post: 244312, member: 15643"] Jag har akt pa forra arets triplets(172cm) dom senaste veckorna och jag tycker att dom fungerar helt ok i bade pist och offpist(det lilla som det bjudits pa). Dom ar inte speciellt daliga pa nagot, inte heller overaskande bra pa nagot. Jag ar ungefar lika tung och lang som du och aker lite overallt. Jag korde pa scratchen(vinrod) forra aret och den kandes nagot tyngre och stabilare, men inte namnvart mycket. Jag har monterat mina mitt emellan den traditionella monteringpunkten och jibbpunkten. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Urban Triplets
Tillbaka
Topp