Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Freeride.se
Ursäkta; men stavning
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="FF" data-source="post: 186547" data-attributes="member: 40931"><p>Ok. För det första, så trodde jag de flesta vettiga människor hade slutat vara aktiva i det här forumet, efter det tagits över av lunarstorm-packet. När det nu ges tillfälle att hoppa in och kasta lite pajer på den yngre, fördummade generationen, visar det sig att det sitter en del folk som skummar forumet i hopp om förbättring. Härligt att se! </p><p>Eftersom samtalsämnena i det här forumet numera medför att det oftast bara är intressant att läsa en tråd om man är född på 90-talet och aldrig åkt skidor utanför en park, är nog detta tyvärr slöseri med tid.</p><p></p><p>Jag tror att det är dags att inse att freerides forum numera primärt tillhör jibbungarna - inte skidåkarna. Vad jag försöker säga är, att det inte är någon mening med att träda in här som en stofil med pekpinnar om svenska språket - man talar för döva öron och "shit va stela ni verkar". Svenska språket utvecklas. Alltid till den äldre generationens bittra förtret.</p><p></p><p>Vill man ha vettiga svar om skidåkning eller bara läsa roliga skidrelaterade trådar så bjuder TGR på ett riktigt fint forum: <a href="http://www.tetongravity.com/forums/" target="_blank">http://www.tetongravity.com/forums/</a></p><p></p><p>Jag vet hur jobbigt det kan vara att läsa inlägg som tex:</p><p></p><p>Man vet ju inte om man ska skratta eller gråta. När man ser inlägg som dessa blir man ju frestad att skära halsen (fingrarna) av vederbörande med ett par nyslipade offpistlagg, tills man tänker efter och inser att:</p><p>a) det är synd om killen - han har ju uppenbarligen någon slags grav sjukdom, eller</p><p>b) det är helt enkelt såhär man skriver nuförtiden.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="FF, post: 186547, member: 40931"] Ok. För det första, så trodde jag de flesta vettiga människor hade slutat vara aktiva i det här forumet, efter det tagits över av lunarstorm-packet. När det nu ges tillfälle att hoppa in och kasta lite pajer på den yngre, fördummade generationen, visar det sig att det sitter en del folk som skummar forumet i hopp om förbättring. Härligt att se! Eftersom samtalsämnena i det här forumet numera medför att det oftast bara är intressant att läsa en tråd om man är född på 90-talet och aldrig åkt skidor utanför en park, är nog detta tyvärr slöseri med tid. Jag tror att det är dags att inse att freerides forum numera primärt tillhör jibbungarna - inte skidåkarna. Vad jag försöker säga är, att det inte är någon mening med att träda in här som en stofil med pekpinnar om svenska språket - man talar för döva öron och "shit va stela ni verkar". Svenska språket utvecklas. Alltid till den äldre generationens bittra förtret. Vill man ha vettiga svar om skidåkning eller bara läsa roliga skidrelaterade trådar så bjuder TGR på ett riktigt fint forum: [URL]http://www.tetongravity.com/forums/[/URL] Jag vet hur jobbigt det kan vara att läsa inlägg som tex: Man vet ju inte om man ska skratta eller gråta. När man ser inlägg som dessa blir man ju frestad att skära halsen (fingrarna) av vederbörande med ett par nyslipade offpistlagg, tills man tänker efter och inser att: a) det är synd om killen - han har ju uppenbarligen någon slags grav sjukdom, eller b) det är helt enkelt såhär man skriver nuförtiden. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Freeride.se
Ursäkta; men stavning
Tillbaka
Topp