Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
usa/canada 2012 ?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="marcuszs" data-source="post: 878969" data-attributes="member: 123789"><p>Hejsan på er där ute!</p><p></p><p>mitt namn är marcus karlsson, jag är en hängiven snowboardåkare på 24 år, men även skidor också.</p><p>Jag bor och kommer från Virserum som ligger djupt inne i smålands djupa skogar. Att besöka</p><p>Nordamerikas puderbackar har alltid varit lite av en dröm. Tyvärr har detta aldrig blivit av,</p><p>då flesta av mina vänner inte åker skidor eller bräda. Så jag tänkte jag skulle kolla intresset här istället, att</p><p>sätta mig själv på ett plan för att åka runt halva jordklotet känns inte riktigt hundra. Så skulle va skoj om man kanske kunde få med sig nån vapendragare eller fler. </p><p></p><p></p><p>mvh / marcus</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="marcuszs, post: 878969, member: 123789"] Hejsan på er där ute! mitt namn är marcus karlsson, jag är en hängiven snowboardåkare på 24 år, men även skidor också. Jag bor och kommer från Virserum som ligger djupt inne i smålands djupa skogar. Att besöka Nordamerikas puderbackar har alltid varit lite av en dröm. Tyvärr har detta aldrig blivit av, då flesta av mina vänner inte åker skidor eller bräda. Så jag tänkte jag skulle kolla intresset här istället, att sätta mig själv på ett plan för att åka runt halva jordklotet känns inte riktigt hundra. Så skulle va skoj om man kanske kunde få med sig nån vapendragare eller fler. mvh / marcus [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
usa/canada 2012 ?
Tillbaka
Topp