Tjena! Är också i Kalifornien, i San Diego! Var är du? Planerar att åka till Whistler efter den här vistelsen. Eventuellt kanske det kan bli en roadtrip genom usa upp till kanada. Planerar dock att åka först i Januari men lite flexibel kan man kanske vara. Har du åkt nåt i Kalifornien?
Ha det!