Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
USA & Canada
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="TexMurphy" data-source="post: 295128" data-attributes="member: 73781"><p>El Nino har ställt till det och säsongen är i princip slut i Norra USA och Canada...</p><p></p><p>Vet inte hur det är Utah, Califorinen och Colorado... dock så skulle jag inte lägga pengarna på en nord am resa just nu utan skulle spara dom till nästa säsong... </p><p></p><p>Kicking Horse och Lake Louise har tydligen klarat värmen i Canada bäst... dock om inget radikalt händer denna veckan så kommer dom också ta stryk av Nino...</p><p></p><p>Tex</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="TexMurphy, post: 295128, member: 73781"] El Nino har ställt till det och säsongen är i princip slut i Norra USA och Canada... Vet inte hur det är Utah, Califorinen och Colorado... dock så skulle jag inte lägga pengarna på en nord am resa just nu utan skulle spara dom till nästa säsong... Kicking Horse och Lake Louise har tydligen klarat värmen i Canada bäst... dock om inget radikalt händer denna veckan så kommer dom också ta stryk av Nino... Tex [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
USA & Canada
Tillbaka
Topp