Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
USA eller Canada
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mikael_Norrman" data-source="post: 86458" data-attributes="member: 30522"><p>Tja</p><p></p><p>Någon som har en säng som är ledig som man skulle kunna få hyra, eller en bit med golvyta är inte så noga he he.. Men om det är några som behöver dela boende så bara säg till, har jobb nog nu så nu behöver kroppen få lite åkning.</p><p></p><p>Skulle hellst vilja åka till något ställe i Colorado, BC, eller Califonien, Men Utha, Wyoming eller Oregon går också bra.</p><p></p><p>Mvh Mikael</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mikael_Norrman, post: 86458, member: 30522"] Tja Någon som har en säng som är ledig som man skulle kunna få hyra, eller en bit med golvyta är inte så noga he he.. Men om det är några som behöver dela boende så bara säg till, har jobb nog nu så nu behöver kroppen få lite åkning. Skulle hellst vilja åka till något ställe i Colorado, BC, eller Califonien, Men Utha, Wyoming eller Oregon går också bra. Mvh Mikael [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
USA eller Canada
Tillbaka
Topp