Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
USA eller Canada?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="liedholm" data-source="post: 791153" data-attributes="member: 68190"><p>Kirkwood får rätt mycket snö, dock så är den tung och hela berget lutar sämre än en normal, svensk pulkabacke känns det som. Gamla, sega liftar gör inte saken bättre heller. Dock så har jag bara varit där en dag och då var hela berget förutom den flackaste delen avstängt pga för mkt snö :D Så kanske inte borde uttala mig. Dock skulle jag inte rekommendera S-Tahoeområdet till någon som är ute efter puderåkning. Fast det är nog sjukt najs för de som vill åka park i solen och då och då kombinera detta med lite puder.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="liedholm, post: 791153, member: 68190"] Kirkwood får rätt mycket snö, dock så är den tung och hela berget lutar sämre än en normal, svensk pulkabacke känns det som. Gamla, sega liftar gör inte saken bättre heller. Dock så har jag bara varit där en dag och då var hela berget förutom den flackaste delen avstängt pga för mkt snö :D Så kanske inte borde uttala mig. Dock skulle jag inte rekommendera S-Tahoeområdet till någon som är ute efter puderåkning. Fast det är nog sjukt najs för de som vill åka park i solen och då och då kombinera detta med lite puder. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
USA eller Canada?
Tillbaka
Topp