Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
USA/Utah - Snowbird/Alta?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="E-rad" data-source="post: 861268" data-attributes="member: 121781"><p>Tja,</p><p></p><p>Nagon som hade tankt svanga forbi Snowbird eller Alta de kommande manaderna?</p><p></p><p>Flyttade till SLC i 2010 och jobbar som skidinstruktor @ Snowbird, skulle va skoj med annu mer nordiskt sallskap har i UT pa free ski dagarna.. Har redan traffat 3 Norska killar, 1 dansk och 2 svenskar, ju fler ju roligare!</p><p></p><p>Snon ar riktigt bra har, mycket puder, mycket roligt! Det dumpar ner latt sno just nu, och det ar nere i SLC, tank er vad som sker i bergen da, just det, annu mer <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p><p></p><p>Hor av er om ni hade tankt komma hit och aka! Vet att det borjar narma sig mitten/slutet av sasongen, men det ar vart att fraga i allafall!</p><p></p><p>/Eric</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="E-rad, post: 861268, member: 121781"] Tja, Nagon som hade tankt svanga forbi Snowbird eller Alta de kommande manaderna? Flyttade till SLC i 2010 och jobbar som skidinstruktor @ Snowbird, skulle va skoj med annu mer nordiskt sallskap har i UT pa free ski dagarna.. Har redan traffat 3 Norska killar, 1 dansk och 2 svenskar, ju fler ju roligare! Snon ar riktigt bra har, mycket puder, mycket roligt! Det dumpar ner latt sno just nu, och det ar nere i SLC, tank er vad som sker i bergen da, just det, annu mer :) Hor av er om ni hade tankt komma hit och aka! Vet att det borjar narma sig mitten/slutet av sasongen, men det ar vart att fraga i allafall! /Eric [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
USA/Utah - Snowbird/Alta?
Tillbaka
Topp