Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
USA/Utah - Snowbird/Alta?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Bjebeje" data-source="post: 954657" data-attributes="member: 134131"><p>Inte just nu, men kanske nästa säsong.</p><p>Jag tänker dra ihop ett gäng medelålders entusiaster för att åka skidor i Klippiga Bergen och Utah står högt på listan. Gick precis med i Freeride för att försöka få koll på alternativ och fatta beslut. Blir första gången för mig i the Rockies.</p><p></p><p>Jag vill åka mesta möjliga puder, men vet inte om alla medresenärer tänker likadant. Därför är det en fördel att kunna variera.</p><p></p><p>Funderar på att åka sent i februari eller tidigt i mars. Vettigt?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Bjebeje, post: 954657, member: 134131"] Inte just nu, men kanske nästa säsong. Jag tänker dra ihop ett gäng medelålders entusiaster för att åka skidor i Klippiga Bergen och Utah står högt på listan. Gick precis med i Freeride för att försöka få koll på alternativ och fatta beslut. Blir första gången för mig i the Rockies. Jag vill åka mesta möjliga puder, men vet inte om alla medresenärer tänker likadant. Därför är det en fördel att kunna variera. Funderar på att åka sent i februari eller tidigt i mars. Vettigt? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
USA/Utah - Snowbird/Alta?
Tillbaka
Topp