Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Usa
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="TexMurphy" data-source="post: 353267" data-attributes="member: 73781"><p>Alta är så bra va att det inte finns på kartan. Det är brant och djupt med lite folk. dom har en gräns på hur många billjetter dom säljer per dag. Snowboard åkare förbjudet vilket också drar ner antalet folk. Gammla liftar drar också ner antalet folk. Är du höjd rädd skall du inte åka dit. Billiga liftkort.</p><p></p><p>Bo i Salt Lake på ett motel och fördela dina dagar på 60% Alta, 15% Snowbird, 15% Brighton, 10% Solitude.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="TexMurphy, post: 353267, member: 73781"] Alta är så bra va att det inte finns på kartan. Det är brant och djupt med lite folk. dom har en gräns på hur många billjetter dom säljer per dag. Snowboard åkare förbjudet vilket också drar ner antalet folk. Gammla liftar drar också ner antalet folk. Är du höjd rädd skall du inte åka dit. Billiga liftkort. Bo i Salt Lake på ett motel och fördela dina dagar på 60% Alta, 15% Snowbird, 15% Brighton, 10% Solitude. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Usa
Tillbaka
Topp