Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
USA
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Onlytelemark" data-source="post: 923329" data-attributes="member: 63059"><p>Jag sag det skämtsamma,, försökte skämta tebaks,, US/Canada är en helt annan upplevelse än europa, bortsätt fran att snôtillgangen är mycket bättre där, sa är väl kanske skidorterna bättre i alperna, bara snön infinner sig,, de riktigt feta lössnö bowlsen har väl manga ganger ganska begrânsad fallhöjd,, men va gör det om man far näsan täppt av puder,, Jag sag att du skulle till Jackson Hole,, I mitt tycke en av världens bästa skidorter ALLA kategorier, var där, 1981, 1989, 1999 och det var nära att det blev det denna säsongen med, men jag och min skidkollega, valde Taos i New Mexico istället,, enda delstaten av skidmässig betydelse jag inte besökt, vill aka i Taos som är känt för sin branta offpist innan jag far sätta snowblades pa nan jävla rullator,,,</p><p>Ha en Bra sidupplevelse i Wyoming,,</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Onlytelemark, post: 923329, member: 63059"] Jag sag det skämtsamma,, försökte skämta tebaks,, US/Canada är en helt annan upplevelse än europa, bortsätt fran att snôtillgangen är mycket bättre där, sa är väl kanske skidorterna bättre i alperna, bara snön infinner sig,, de riktigt feta lössnö bowlsen har väl manga ganger ganska begrânsad fallhöjd,, men va gör det om man far näsan täppt av puder,, Jag sag att du skulle till Jackson Hole,, I mitt tycke en av världens bästa skidorter ALLA kategorier, var där, 1981, 1989, 1999 och det var nära att det blev det denna säsongen med, men jag och min skidkollega, valde Taos i New Mexico istället,, enda delstaten av skidmässig betydelse jag inte besökt, vill aka i Taos som är känt för sin branta offpist innan jag far sätta snowblades pa nan jävla rullator,,, Ha en Bra sidupplevelse i Wyoming,, [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
USA
Tillbaka
Topp