Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
USD Realm Clan 09, en fråga
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="thestar" data-source="post: 568482" data-attributes="member: 56942"><p>hejsan allihopa. </p><p>köpte ett par USD realm clan 09 inlines från skatepro.dk SPRILLANS nya. </p><p>någon som kan förklara varför mina hjul snurrar som en kratta även efter att jag har gjort rent kullagrena och fettat upp dom igen, dragit åt hjulen som man ska, köptes förra veckan. första åket blev ja besviken på sen andra o tredje osv. </p><p></p><p>hjul size 58mm </p><p>abec 5 (samma som polaren men hans snurrar bra mkt snabbare) </p><p></p><p>ps; har även skickat frågan till skatepro, tänkte mest om någon veteran har någon förklaring. </p><p></p><p>mvh elitan</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="thestar, post: 568482, member: 56942"] hejsan allihopa. köpte ett par USD realm clan 09 inlines från skatepro.dk SPRILLANS nya. någon som kan förklara varför mina hjul snurrar som en kratta även efter att jag har gjort rent kullagrena och fettat upp dom igen, dragit åt hjulen som man ska, köptes förra veckan. första åket blev ja besviken på sen andra o tredje osv. hjul size 58mm abec 5 (samma som polaren men hans snurrar bra mkt snabbare) ps; har även skickat frågan till skatepro, tänkte mest om någon veteran har någon förklaring. mvh elitan [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
USD Realm Clan 09, en fråga
Tillbaka
Topp