Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Use with metric insert only..
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="deza" data-source="post: 94244" data-attributes="member: 35067"><p>lol!</p><p></p><p>metric insert betyder att hålen i brädan är jängade så att skruvar med cm jäng funkar (metric)</p><p>Så du kan inte använda skruvar som har tum jäng om du skulle råka hitta sånna.</p><p></p><p>metric insert är typ standard idag i hela värden, Vissa märken i USA var lite sena att byta (libtech) men idag kör dom oxå med metric inserts.</p><p></p><p>dicarna som burton har idag är det både 4x4 och 3d hål så man får bara med 1 per bindning.</p><p></p><p>brickorna är tillföra att skruvarna ska sitta bättre tror jag </p><p></p><p>Så ja bindningarna funkar på alla brädor </p><p>står det att det är tum jäng på brädan så får du fixa sånna skruvar bara.</p><p>Jag vet inget märke som använder det idag men någon annan kasnke vet?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="deza, post: 94244, member: 35067"] lol! metric insert betyder att hålen i brädan är jängade så att skruvar med cm jäng funkar (metric) Så du kan inte använda skruvar som har tum jäng om du skulle råka hitta sånna. metric insert är typ standard idag i hela värden, Vissa märken i USA var lite sena att byta (libtech) men idag kör dom oxå med metric inserts. dicarna som burton har idag är det både 4x4 och 3d hål så man får bara med 1 per bindning. brickorna är tillföra att skruvarna ska sitta bättre tror jag Så ja bindningarna funkar på alla brädor står det att det är tum jäng på brädan så får du fixa sånna skruvar bara. Jag vet inget märke som använder det idag men någon annan kasnke vet? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Use with metric insert only..
Tillbaka
Topp