Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Utan utrustning i Japan?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="romell" data-source="post: 1066892" data-attributes="member: 98789"><p>Hej skidvänner!</p><p>Är för tillfället och dyker på en liten ö utanför Borneo men som vanligt vid den här tiden på året börjar skidabstinensen göra sig påmind trots detta! Därför börjar jag fundera lite på att ta ett plan till Japan, troligtvis Niseko, i början på februari och då uppstår lite frågor med tanke på att jag inte har mycket mer en ett par badbyxor och några t-shirts här just nu. Därför saknar jag både skidutrustning, skidkläder, tranciever mm.</p><p></p><p>Är det någon här som har rest till Japan på detta sätt förut (backpacker Sydostasien)?</p><p>Finns det möjlighet att hyra "hela kitet" på plats? </p><p>Några spontana tankar kring detta?</p><p></p><p>Med vänlig hälsning, </p><p>Anton</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="romell, post: 1066892, member: 98789"] Hej skidvänner! Är för tillfället och dyker på en liten ö utanför Borneo men som vanligt vid den här tiden på året börjar skidabstinensen göra sig påmind trots detta! Därför börjar jag fundera lite på att ta ett plan till Japan, troligtvis Niseko, i början på februari och då uppstår lite frågor med tanke på att jag inte har mycket mer en ett par badbyxor och några t-shirts här just nu. Därför saknar jag både skidutrustning, skidkläder, tranciever mm. Är det någon här som har rest till Japan på detta sätt förut (backpacker Sydostasien)? Finns det möjlighet att hyra "hela kitet" på plats? Några spontana tankar kring detta? Med vänlig hälsning, Anton [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Utan utrustning i Japan?
Tillbaka
Topp